11-12.04.18 Montana Roja (punane mägi). Minigolf

Montana Roja on 171 meetrine punast värvi vulkaaniline mägi, mida silmab  ilmselt iga Tenerifele lennukiga saabuja. Kuna see ilus mägi asub lõunalennujaama lähistel.
Kolmapäev ja neljapäev olid meil rannapäevad Montana Roja külje all. Playa de la Tejita on populaarne surfarite rand, kuna jutu järgi puhub seal tihti suur tuul. Need kaks päeva, mil meie seal olime, tuult ei olnud. See rand sobib puhkajale, kes hindab privaatsust ja looduslikumat ümbrust. Kuna ei ole nii ülerahvastatud, kui enamus turistide puhkusepiirkonnas asuvaid randasid (Adeje, Americas). Siin puuduvad küll wc, duššid, laudteed jm mugavused. Ning arvestada tuleb nudistide ja lahtiste koerte olemasoluga. Aga kui need ei häiri, siis on hea, halli liivaga rand. Kallas ja ookeani põhi on liivased ja vees läheb üsna kohe sügavaks. Päeva peale muutub rannas liiv nii tuliseks, et ei kannata paljajalu kõndida.

Parkla on kruusane ja ümbruseks üsna räpane tühermaa. Rannas on kividest laotud nn. pesakesed, kus saab tuulise ilmaga varju otsida. Ümbruses käib vilgas ehitustegevus.
Keskpäeval, ca. kella 13-15 on väga palav olla, piinlik viriseda, aga tõesti on ropult palav. Bussis ei kannata olla, temp 30 ja enam. Õues varjus 28 kraadi. Üsna ainuke võimalus ennast normaalselt tunda on istuda rannas päikesevarju all või ookeanis supelda. Mis ongi ju tegelikult mõnus puhkus. Või olla kuskil konditsioneeriga ruumis.
Lõunat sõime ranna lähedal asuvas pisikeses ostukeskuses (Street market La Tejita), kus mõned restoranid. Meie valisime Aasia köögi, tellisime liiga palju toitu, ei teadnud ju, kui suured portsud on. Aga söömisele kulus ainult 15 minutit, sest - ma ei tea, mis lastel just sel hetkel oli, aga kumbki ei suutnud paigal püsida. Vanemate rõõmud, ei hetkegi rahu - söö, nagu sõjaväes.
Bussielust veel niipalju, et viimasel nädalal on olnud õhtuti bussis väga palav - raske on magama jääda. Igatsen natuke Eesti värsket männimetsa õhku ja jahedust. Olen ikka see tüüpiline eestlane, kes pidevalt ilma üle jaurab. Kord on liiga soe, siis jälle liiga külm. Aga soe on igal juhul parem.
12.04 Minigolfi mängimas
Veetsin Mattiasega “ema ja poja aega”. See on ju väga moekas tegevus/termin, tänapäeval? Mulle on küll igalt poolt silma jäänud, kuidas kõik selle “vanema-lapse” ajaveetmisega tegelevad.
Võin öelda, et enamus meie reisi ajal külastatavaid kohti on laste heaolu ja huvi arvestades planeeritud. Minu ja Martini huvid/soovid on enamasti ikka tagaplaanil. Kes on ise lapsevanemad, need teavad, mida mõtlen. Et nii ongi ja peabki nii olema, seni kuni lapsed veel väikesed on. Minu arvates on see normaalne, kui mängin või teen midagi lapsele huvipakkuvat. Muidugi ei pea nahast välja pugema ja üritama vaid lapse soove täita, ikkagi mõistuse piires. Nii palju on ju tegelikult tegevusi, mis kõigile rõõmu pakuvad.
Kui rääkisime oma suurest reisiplaanist tuttavatele (et 3,5 kuud Eestist eemal), siis küsiti meilt mitu! korda, kas võtate lapsed kaasa. Olin vist vastates eriti lolli näoga - mh, mida?...minu jaoks enesestmõistetav, et võtan 4-aastase ja 7-kuuse endaga kaasa. Jah, muidugi on vahel raske, ja vahel tahaks üksi olla, aga no ma ei tea ühtegi inimest kellel nii ei oleks.
Ühesõnaga, kui teil on võimalus puhata ja reisida, siis võtke ikka lapsed kaasa, seni, kui nad veel väikesed on ja nõustuvad kõikide ema-isa super-heade plaanidega. Üks hetk nad ju enam tulla ei taha.
Aga nüüd minigolfi mängimisest. Käisime Las Americases asuvas ViVO minigolfis.

Seal oli kaks rada, lihtsam ja keerulisem. Meie valisime 18 auguga lihtsama raja. Maksumus oli 7+5 =12 eur. Rajal olime pea 2 tundi ja ega me nüüd päris reeglite järgi ei mänginud, lähenesime asjale loominguliselt. Nii oligi huvitav ja saime mõlemad harjutada. Rada oli piraadi-teemaline ja Mattiasele meeldis seal väga. Pärast õpetasin talle veel piljardi mängimist. See meeldis talle samuti ja tuli isegi ilma lauda kriipimata välja.

Ööbisime Playa del Duque ranna lähistel, tänavaäärses parkimiskohas. Tegelikult oli see koht kauba laadimiseks, seega pidime hommikul varakult minema liikuma.

Populaarsed postitused sellest blogist

Numbritest. Maroko ja Tenerife 2018

13-15.03.18 laevasõit, Cadiz - Santa Cruz de Tenerife

19-20.04.18 Santa Cruz. Hüvasti Tenerife!