07-08.04.18 Kardisõit. Aqua Club Termal ja minu sünnipäev

07.04 Öö Playa la Arena parklas möödus vaikselt. Hommikul tegime jalutusringi randa ja linnatänavatele. Oli päris tuuline ilm, nii et pikalt ei jalutanud. Liikusime edasi Adeje poole ning mõtlesime külastada San Isidros toimuvat Expo2018 autode näitust. Mööda sõites nägime, et seal olid välja pandud uued autod ja üldiselt ei tundunud olevat midagi meile huvipakkuvat. Parkimiskohta oli ka võimatu leida, mõtlesime siis käigupealt uue plaani. Olin just Playa la Arena rannast saanud hunniku infovoldikuid, selle kohta, et mis kohti ja ettevõtmiseid siin Tenerifel veel on. Tahaks võimalikult palju teha ja näha, aeg lendab ju, 2 nädalat on meil veel olla Tenerifel. Valisime välja kardisõidu. Kardirada asub Parque la reinas ja on suur ning asjalik koht.
Karte on erineva võimsusega, saab valida endale sobiva. Martin läks sõitma koos Mattiasega.

Ma ei tea, kas Eestis selliseid karte on, aga siin oli - kahekohaline, kus täiskasvanu saab koos lapsega sõita. 12 ringi maksis 20 eur. Ja täitsa vahva oli! Poistele meeldis. Rada on korralik, lai ja kurviline. Pikem rada on ka, see on mõeldud täiskasvanutele sõitmiseks.

Tenerifel on ikka ütlemata palju ilusat ja head, mida puhkajatel just vaja on. Ja mul on hea meel kuulda iga päev eesti keelt, tore, et palju eestlaseid on avastanud Tenerife reisisihtkoha või lausa elukohana. Meil, eestlastel, on seda päikest ja vabamat meeleolu tegelikult hädasti vaja. Eesti sügis-talve ilmaga on ju vahel väga raske toime tulla, nii vaimselt kui ka füüsiliselt.
Ühel päeval kohtasime ühte eestlasest keskealist purjakil meest, kes tuli meiega juttu rääkima. Ütles, et elab Tenerifel juba poolteist aastat, näitas käega üles mägede poole, et seal. Just tuli korraks alla poodi õlut ostma. Mulle meenus üks Klooga mees, kes iga jumala päev, iga ilmaga, sõidab kell kümme hommikul jalgrattaga poodi, oma igapäevase õlle järgi. Ega neil eludel vist suurt muud erinevust polegi, kui et Tenerifel elav mees on vast õnnelikum, kuna ta saab omale rohkem õlut osta. Kloogal elav mees peab vaatama, et ta kuskil lumehanges ära ei külmuks ning raha kulutama, et vihm päris läbi katuse ei sajaks. Hoiaks kuu aega õlle raha kokku, saaks üheostapileti Tenerifele. Aga igal oma elu ja tegemised. Eks siin neid õnneotsijaid ole juba omajagu.

Õhtul tegime pikema jalutuskäigu Costa Adeje piirkonnas, vaatasime üle Laguna Park 2 apartmenthotelli. Ja käisime samu radu pidi, mis eelmise aasta lõpus, siin olles. Ööseks parkisime bussi Aqua Club Termali juures olevasse parklasse.

08.04 Aqua Club Termal ja minu sünnipäev.
Hommikul äratati mind lillede, kingituste, tordi ja lauluga. Skype’i kaudu sain õnnitlused emalt-isalt ja nemad said minu sünnipäeva puhul küünlaid puhuda ja tordiga maiustada.
Sünnipäevatunne missugune, meeleolu hea ja kohe oli ootamas mind veel üks kingitus - tunnike iseendale, spa protseduur. Protseduuri nimi oli tšakrate rituaal ja see koosnes keha koorimisest ja massaažist. Oli meeldiv ja lõõgastav, just see väike ajakene, mida mul tarvis oli. Pärast tuli Martin koos lastega ujula poolele, nii et olime veel kogu perega pea kolm tundi basseinides. Väga hea spa oli, soovitan. Seal oli suur bassein survejugade ja duššidega. Soome saun oli mõnusaks lõõgastuseks, nii ammu pole ju korraliku sauna saanud. Ja pärast sauna kiirelt külmavee basseini. Mõnus! Lisaks oli veel väga soolase veega bassein, kus saime vee peal lesida. Pärast veeprotseduure olid kõigil kõhud tühjad, mind oli bussis ootamas karp sushit (teised sellest õnneks ei hooli ;), sain üksi kõik nahka panna.
Pärast läksime Martini venna juurde, Playa Paraisosse, et koos õhtust sööma minna. Käisime ühes pisikeses söögikohas (nime ei mäleta), toit oli maitsev ja koht asus täpselt Hard Rock hotelli vastas. Hästi meeldejääv sünnipäev oli. Natuke olin ikkagi kurb ka - kirsiks tordil oleks olnud see, kui minu vanemad, vend ja õde perega, oleksid ka siin.

Populaarsed postitused sellest blogist

Numbritest. Maroko ja Tenerife 2018

13-15.03.18 laevasõit, Cadiz - Santa Cruz de Tenerife

19-20.04.18 Santa Cruz. Hüvasti Tenerife!