15-19.03.18 Rannapuhkus, Playa de las Teresitas

Tenerife on kõige suurem Kanaari saartest, siin elab pea 900 000 inimest. Samas pindalalt (2034 ruutkm) on saar veidi väiksem, kui Saaremaa. Aastas külastab saart umbes 5 miljonit turisti. Tihedalt on asustatud rannikualad, kuna saare keskel asub maailmas suuruselt kolmandal kohal olev vulkaan - El Teide. El Teide on oma 3718 meetri kõrgusega, Hispaania kõrgeim tipp.
Öeldakse, et Tenerife on kliima poolest igavese kevade saar, ja nii ongi. Meie esimeseks ööbimispaigaks sai ilus rand. Playa de las Teresitas on üks vähestest randadest Tenerifel, kus on hele liiv.

Enamus randadest on nimelt halli või siis isegi musta värvi liivaga ja seda sellepärast, et Tenerife on vulkaanilise tekkega saar. Teresitase randa toodi 1973 aastal Aafrikast, Lääne-Sahaara territooriumilt, 270 000 tonni liiva. Ja  rannaäärsesse vette ehitati lainemurdja ja muul, et ookean liiva ära ei viiks. Rand on tõesti puhas ja rannapuhkuseks ideaalne koht. Nädalaid siin parkida ei tohi, aga kui väga ei laiuta, siis mõned päevad peatuda ei keela keegi. Suur parkla on kohe ranna kõrval. Umbes 3 km eemal asub San Andrease küla,  kuhu me jalutasime iga päev. Seal on olemas toidupood, söögikohad jm vajalik. Poisid käisid isegi juuksuris. Saime omale internetikaardi osta, 12 GB maksis 20 eur, kehtib 1 kuu. Ostsime ka Tenerife kaardi, aga see osutus üsna jamaks, rohkem nagu lihtsalt üks turistikaart. Kuna see ei ole eriti põhjalik.
Rannaparkla juures oli ka üks pisike miinus, nimelt reede-laupäeva öö, mil noored kogunevad autodega parklasse hängima ja tümpsu kuulama. Aga see sai ka mingi hetk läbi, ja sealtmaalt oli jälle rahulik.
Ühel päeval tuli meiega rääkima saksa pensionär, kes reisib ringi oma väikese bussiga. Ta ütles, et on 75 aastane ja on elu jooksul palju reisinud. Nüüd tahab sõita Vladivostoki. Arvasime, et hea plaan, aga kuidas ta jaksab, vanus juba päris kõrge? Ütles nii - reisimine hoiab mõistuse värske, et muidu elad, nagu klapid peas. Nõustun temaga täiesti.

Mulle meeldis see rand väga, igas suunas olid ilusad vaated - kaljune mägi, kalju sees San Andrease küla, (eriti kaunis õhtul tuledesäras), palmid, liiv, ookean. Ilmad on päikeselised ja soojad, ookeanivesi on hommikuti karastav ja õhtuks juba täitsa soe. Ühel hommikul sõitis Martin jalgrattaga mäe otsa ja tegi sellise ilusa pildi.
Mäkke tõus võttis aega 23 minutit. Ja tagasi alla 12 minutit (max kiirus 55 km/h). Hea hommikune trenn ja pärast ookeani ujuma.
Kui hakkasin rannapostitust kirjutama, siis avastasin, et fotosid me seal eriti ei teinudki, ilmselt unustasime  :)

1. Milline paradiis! Igatseme ka teie juurde! Kloogal jälle lumi maas! 😍😍

VastaKustuta

Populaarsed postitused sellest blogist

Numbritest. Maroko ja Tenerife 2018

13-15.03.18 laevasõit, Cadiz - Santa Cruz de Tenerife

19-20.04.18 Santa Cruz. Hüvasti Tenerife!