21.03.18 San Marcose rand ja Icod de los Vinos

Hommikupooliku veetsime San Marcose musta värvi liivaga rannas.  Ilm oli päikeseline ja soe. Siin on vähe turiste ja väike ning privaatne rannake.
Mattiasele meeldis lainetes möllata ja rannaääres kividest lainemurdjaid ehitada.

Pärastlõunal käisime siin lähedal asuvas Icod de los Vinos. Seal asub San Marcose kirik ja suur draakonipuu.
Teele jäid banaaniistandused, kõiksugused puuvilja- ja viinamarjaaiad.
Linna jõudes sattusime jälle kuidagi kitsastele ja väga järskude kalletega tänavatele, aga ukerdasime sealt välja.

Ega see suure matkabussiga liiklemine siin asulates kitsastel teedel lihtne pole. Kohalikel ongi peamiselt vaid pisemad sõiduautod.  Pidevalt on meil teemaks parkimiskoha leidmine. Enamus parklaid asub nimelt maa all ja sinna me bussiga ei pääse. Või siis teine variant - kõik tee ääres olevad parkimiskohad on juba hõivatud. Seekord leidsime Mercadona (toidupood) juures üsna suure parkla ja peatusime seal.
Väikese jalutuskäigu kaugusel asus draakonipuu, El Drago Milenario.

See on võimas puu, 22 m kõrge, tüveümbermõõt 10 m. Arvatakse, et see puu on umbes 1000 aastane. Aga võimalik, et vanem. Seal samas asub ka San Marcose kirik, ilusa kellatorniga. Ostlesime veidi suveniiri-nännipoes, neid on siin igal  tänaval.
Mattias mängis ja turnis kiriku kõrval oleval mänguväljakul.
Käisime puu-ja juurviljapoes, ostsin mitu kilo banaane, mis on siin eriti soodsa hinnaga (0,49 eur oli kilo).
Pärast sõitsime tagasi juba tuttavasse San Marcose randa, seal plaanime veel ühe päeva olla.

Millegipärast on nii, et Tenerife teedel sõites ei ole mul hea olla. Kas siis asi on selles, et teed on kitsad ja kurvilised, ning majad ja puud jm taimed on teede servas (see piirab väljavaadet). Või siis on saar nii väike ja mägine, et tee tõusud ja langemised on sedavõrd intentsiivsemad. Marokos sõitsime ka mitmeid kordi mägedes, aga halb küll kordagi ei hakanud. Seal olid tõusud laugemad ja ümbrus tühjem. Tenerifel tundub juba 30 km minu jaoks paras piin. Aga õnneks ongi siin vahemaad lühikesed ja katsume minimaalselt sõita.

Populaarsed postitused sellest blogist

Numbritest. Maroko ja Tenerife 2018

13-15.03.18 laevasõit, Cadiz - Santa Cruz de Tenerife

19-20.04.18 Santa Cruz. Hüvasti Tenerife!